Mer lön än arbete

Crona Lön passar dig med högt ställda krav på användar­vänlighet och kraftfulla funktioner. Vi har tagit tillvara på våra användares önskemål och idéer, för att skapa så enkla och praktiska lösningar som möjligt.

Crona Lön är uppbyggt på ett överskådligt och pedagogiskt sätt vilket gör att du kommer snabbt igång med programmet. Efter att du har lagt in uppgifter om personal och företag, kan du börja med lönearbetet. Vill du ha stöd finns ett stort utbud av kurser och en kunnig supportavdelning med hög till­gänglighet.

Crona Lön omfattar löner för tjänstemän och kollektiv anställda, månads- och timavlönade, del- och heltid. Du kan hantera personalens semester och lönehistorik, skattedeklaration och kontrolluppgift, mertid och övertid. Du kan arbeta med olika projekt, kostnadsställen och resultatenheter.

I Crona Lön hanterar du ett fritt antal anställda och upp till tio företag. Har du behov av fler företag finns pro­gram­modulen Byråtillägg, som också innehåller en del praktiska funktioner för klienthantering.