Crona Lön - Case - Trumpf Maskiner

Trumpf Maskiner valde att ta över sin lönehantering och anställde Mannola Lindblom som HR- och Löneadministratör. Första uppgiften - att välja ett löneprogram. Hon valde Crona Lön baserat på en rekommendation från en tidigare kollega och har inte ångrat sig sedan dess. Mannola uppskattade den höga tillgängligheten till support och hjälp från Crona, vilket är en av företagets styrkor.

“Det är just den tryggheten att alltid få hjälp som är det bästa, hittar man någonting, som en bugg eller att något har strulat, så får man svar av Crona samma dag.”

Se casefilmen om Trumpf Maskiner och Crona Lön.

Det här är något som vi på Crona också håller som en av våra viktigaste punkter. Personalen hos Crona Löns support har inte bara en väldigt hög kunskap inom programmet i sig utan alla har också en gedigen bakgrund inom lön. Supportpersonalen har både utbildning inom lön och har även arbetat med lönehantering.

För att möta efterfrågan på mer experthjälp har vi även utökat vårt utbud med möjligheten för kunder att boka konsultationer. Vi är alltid här för att hjälpa och ge råd inom löneområdet.

Vi har också sett en ökad efterfrågan på en webbversion av vårt löneprogram, så vi har skapat en enkel och smidig webblösning som gör det möjligt för användare att jobba från vilken plats som helst med en internetuppkoppling. Övergången från en desktopmiljö till vår webbaserade lösning är smidig och information och historik flyttas över på bara några timmar. Vill du byta löneprogram från annan leverantör hjälper vi självklart till med informationsflytten även från ditt tidigare lönesystem.

“När jag fick veta att det skulle komma en webbversion slog jag till direkt. En av fördelarna med att ha Crona Lön på webben är att jag kan jobba från var som helst. Har jag mina inloggningsuppgifter och webbadressen så kommer jag åt löneprogrammet online var jag än är, på vilken dator som helst.”

När en kund blir en del av Crona Lön, stöttar vi givetvis med att få in så mycket information som möjligt i systemet. Vi tar också kontakt med kunden för att bestämma en tidsplan för projektet och har en genomgång av programmet för att optimera det för kundens specifika behov. Vi är med kunden hela vägen fram till målet.

“Viljan att utveckla systemet finns, Crona vill utveckla löneprogrammet och tar gärna emot tips.”

Vi på Crona Lön är alltid angelägna om att utveckla vårt löneprogram och tar tacksamt emot feedback och förbättringsförslag från våra kunder. Vi strävar efter att skapa ett så användarvänligt system som möjligt, men vi vet att det alltid finns utrymme för förbättringar.

Vill du veta mer? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss med mer information.

Föregående
Föregående

Rehabiliteringsansvar – vägen tillbaka efter sjukskrivning

Nästa
Nästa

Kassasystemet från Crona POS tar taktpinnen inom handeln: ”Det vinner alla på”