Småföretagare
En helhetslösning för dig med småföretag
Passar dig med 0-10 anställda
Crona Lön Mini
Enkel lönehantering med kalendariet
AGI till Skatteverket
Utbetalning till bank
Lönespecifikation till APP eller Kivra
Alltid tillgång till kunnig support
Integrerat med Fortnox
Crona Lön Mini är helt webbaserat och kräver inga installationer, säkerhetskopior eller uppdateringar.
Intresserad av en helhetslösning? Läs mer om kompletta Crona Lön här.
Tillval
Låt de anställda registrera tider och utlägg
Crona POS Butik
DokuMera mallar och avtal
E-Signering
149 kr/mån
+ 9 kr/lönebesked
Anpassade system för småföretag
Låt de anställda själva registrera sina tider och utlägg.
Med tillägget Crona Tid & Resa anger de anställda själva sina tider och utlägg. Där ser de anställda också sitt lönebesked, sina semesterdagar och andra saldon.
Crona GO!
Vi erbjuder ett modernt och lättanvänt kassasystem med alla funktioner du behöver för att driva och optimera ditt företag.
Crona DokuMera
Crona Dokumera har över 2300 dokument, avtal och mallar. Sluta skapa mallar själv, vi har garanterat det ni behöver.
Crona E-Signering
Hjälper dig att använda digitala hjälpmedel för mindre pappersarbete och ökad säkerhet.