Småföretagare

En helhetslösning för dig med småföretag

Passar dig med 0-10 anställda

Crona Lön Mini

  • Enkel lönehantering med kalendariet

  • AGI till Skatteverket

  • Utbetalning till bank

  • Lönespecifikation till APP eller Kivra

  • Alltid tillgång till kunnig support

  • Integrerat med Fortnox

    Alla funktioner

Crona Lön Mini är helt webbaserat och kräver inga installationer, säkerhetskopior eller uppdateringar.

Intresserad av en helhetslösning? Läs mer om kompletta Crona Lön här.

Tillval

  • Låt de anställda registrera tider och utlägg

  • Crona POS Butik

  • DokuMera mallar och avtal

  • E-Signering

149 kr/mån

+ 9 kr/lönebesked

Anpassade system för småföretag

Låt de anställda själva registrera sina tider och utlägg.

Med tillägget Crona Tid & Resa anger de anställda själva sina tider och utlägg. Där ser de anställda också sitt lönebesked, sina semesterdagar och andra saldon.

Crona GO!

Vi erbjuder ett modernt och lättanvänt kassasystem med alla funktioner du behöver för att driva och optimera ditt företag.

Crona DokuMera

Crona Dokumera har över 2300 dokument, avtal och mallar. Sluta skapa mallar själv, vi har garanterat det ni behöver.

Crona E-Signering

Hjälper dig att använda digitala hjälpmedel för mindre pappersarbete och ökad säkerhet.

Några frågor? Kontakta oss så hjälper vi dig!